Jobb 14-22

Nu ska ni få se vad jag shoppade igår och idag, åkte in tidigt imorse för att möta upp syster, först åt vi frukost på mcdonalds sen shoppade vi. Om 40 min börjar jag jobba från 14.00 - 22.00..


Tre par jeans från gina som satt som en smäck! Har inte köpt jeans på två år så det var dags nu! De färgade kommer bli mycket snygga till sommar.


Jeansjacka från H&M


Söta sommarskor


Tre skärp en gullig fransväska och en söt  topp


Spetsärmar på toppen :)




Och till sist dessa snyggingar!!
Jag tyckte inte om att klacken var så bred först men min syster sa att dem var jättesnygga på och det var dem, sköööna också. Lätt det bästa köpet, det var rea på dem också..


Kommentarer
Postat av: millan

sjukt mkt snyggt : ) , vart är skorna ifrån föressten? : ) me like

2010-04-02 @ 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0