Grattis Marianne

Idag är det jobb 9:45 - 17.00 sen ska jag hem och göra mig lite finare, man känner sig alltid lite sliten och ofräsch när man städat ett helt gym. Christians mamma fyller år idag så vi är bjudna på restaurang :) Sen blir det bara mys resten av kvällen.

Inte långt kvar till studentfester, tills jag fyller 19, tills vi har flex fest mm. så jag spar mig till det!

Igår tränade jag kondition på gymmet en halvtimme, någon timme efter det gick jag en långpromenad med Emma. Vi gick fort kan ja säga, det brändes i benen efterråt, vi sprang t.o.m några gånger. En timme och 15 min gick vi. Alltid kul att gå med Emma, så mycket att prata om.

Imorn är man ledig, förutom träning så blir det en lugnt dag. <3
Jag ska försöka ta lite bilder och sådär, lite för mycket text på senaste tiden, men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-04-17 @ 16:49:45
URL: http://lillalutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0