Värstingflaket

Hallå! Längesen nu...
Igår var en jobbig dag i skolan, den var lång och klassen blev osams pga. studentflaket som redan var fixat av mig, klart och bokat med dj osv.

Ganska bra pris med tanke på att vi bara är 17 i klassen som ska dela på summan, hade vi varit 30 hade det inte varit en sån big deal. Men jag tycker att när man tar studenten så vad är 1177 kr?? Ingenting enligt mig, en engångsumma som man kommer ihåg resten av sitt liv, den bästa dagen någonsin är väl värd det?

Dessutom kommer vi att ha bästa ljudet 5000 watt, i globen har man 8000 watt och på en vanlig hemmafest 20 watt, förstår ni då hur bra ljud vi kommer ha!? Vem vill inte ha värstingflaket och synas mest på studenten?

Många frågor som jag funderar över,... men idag kom mamma till skolan och gjorde klart för alla hur bra vårat flak kommer vara och det är förhoppningsvis bara ca 3 stycken i klassen som inte vill åka med det här flaket, synd för dem, hoppas dem ångrar sig för sitt eget bästa och åker med resten av klassen.

Nu har jag fått ur mig det jag velat, puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Klart man vill ha det bästa flaket! Men tänk på att det kanske finns ungdomar som inte har dessa pengar. Alla i din klass har förmodligen inget jobb eller så har familjen varken råd eller lust att lägga ut en sådan summa. För en fattig så är 1177:- en hel del. Hoppas att du får en fin student!

2010-04-17 @ 06:52:56
Postat av: Anonym

oj:O vi ör 40 elever men betalar 250

2010-04-20 @ 13:21:05
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0