Snuvig

Skönt med fredag! Helgen blir lugn, lika bra när man är förkyld.
Helt plötsligt blev jag genomförkyld när jag satt i skolan i tisdags, får hoppas  att det inte går över till hosta och feber.

Linda och Burtay kommer över till mig och Chrille på lördag, vi ska bjuda på middag.
Har inte sett min syster sen innan hon åkte till turkiet och det var ungefär 2-3 månader sen.
Vi har heller aldrig haft en parmiddag med våra män så det ska bli riktigt kul.
Hoppas bara att min förkylning inte blir värre till imorn, är man lite snuvig spelar det ingen roll men har man feber vill man ju inte smitta och då har man inte heller någon kraft att göra något.

Just nu praoar jag på gymmet, tar det lite lungt i receptionen medan Chrille har en instruktion med en kund. Ska snart äta mammas pankakor men grädde och sylt till lunch som blev över från igår. :)

Idag blir det god mat, mys med en bra film och lite godis, har inte tränat någonting denna vecka på grund av förkylningen men det tar jag igen senare.

Trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0