Godmorgon

I lördags var det riktigt kul, vi var hos Emma fram till elva sen åkte vi in til nya grodan, inte så roligt ställe, bara en massa stela brats överallt så vi drog blue moon istället där vi dansade till klockan två. Jag och Emma tog tyresö bussen hemmåt ochvar hemma vid tre.

Jag gick upp strax efter sex imorse, var tvungen att duscha håret och packa idrottskläder mm.
Mår lite illa nu, måste nog äta frukost.

Idag ska Linda hjälpa mig att skicka efter en pälsväst från Nelly.com, varje gång jag har försökt så står det att något är fel, förstår inte varför för jag fyller i varenda liten sak, till och med Chrille har försökt med sitt konto och så.
Alltid en massa problem med dessa internet butiker.

Nu ska jag göra äggsmörgåsar :) mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0