Åhh,..

..Jag blir så förbannad!
Jag trodde jag var frisk i början på veckan.
Jag har bara tränat två gånger denna vecka och igår frös jag jättemycket hela dagen och kände på mig att jag skulle få feber vilket jag fick inatt och världens huvudvärk.

Jag var tvungen att gå till gymmet iallafall för det var ingen som kunde stå i receptionen.
Anna sa att hon kunde komma lite tidigare än klockan tre eftersom jag inte mår så jättebra.
Nu mår jag iförsig hyffsat bra men jag fryser så himla mycket och mina händer är som isbitar så att jag knappt kan skriva.

Efter jobbet ska jag ta en solning så att man blir lite varm, det är ju så kallt ute nu också.
Efter det ska jag färga håret på Emma så hon är fin till imorgon :)
Ikväll ska jag, Amanda, Kim och Chrille på bio. Vi ska se någon skräckfilm i 3D eller vad det heter, läskigt!

Imorn är det ju tjejmiddag hemma hos Emma, jag kommer nog inte vara på något festhumör om jag känner mig som jag gör nu.
Jag hade verkligen sett fram emot det.
Hoppas jag mår bra imorgon eller iallafall inte blir sämre, då går det absolut inte att dricka något.

Ha en trevlig fredag !
Alltid lika kul tillsammans..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

sola INTE om du börjar bli sjuk, bakterierna frodas i värmen ..:)

2009-09-25 @ 13:08:06
URL: http://knolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0