Tjejmiddag

Hallo!
Slutade praoen på gymmet klockan två sen tog jag en snabb solning och tränade förbränning och rumpa i ungefär 1 timme och 15 min.
Riktigt skönt att träna, har inte hunnit med det denna vecka.
Har precis tagit en dusch och ska börja fixa mig till tjejmiddag hemma hos mamma.
Det blir förrätt, varmrätt och efterrätt :)

Förra helgen blev somsagt lite kaos, har ingen lust att berätta allt har redan berättat tusen gånger för alla vänner, det blev bara lite för mycket vin och det kommer aldrig att hända igen!

Ni ska få bilder iallafall, för det togs det massor av.
Lägger bara in några nu eftersom jag har lite brottom!












Resten kommer när ja har tid

PUSS PÅ ER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0