Sova hos mami

Klockan är tio över nio och jag är faktiskt pigg idag!
Idag känns det för första gången som om jag börjar bli friskare.

Jag har precis fixat mig inför jobbet, jeans och flextröjjan är på ;)
Jag ska gå redan vid halv tio för att tända upp i gymmet och förbereda för kunderna.

Efter jobber ska jag till mamma och äta middag,
jag har faktiskt tänkt sova där inatt eftersom Chrille ska vara borta till typ 4 inatt, iallafall väldigt sent. Det är inte kul att vara ensam i lägenheten, läskigt att sova ensam.
Men det blir nog bra, jag vet inte hur längesen det var jag sov hemma en lördag, jag tror inte jag har gjort det någon gång när jag och Chrille vart tillsammans och det är snart 1 år och 8 månader.

Får se om mamma kan färga håret på mig idag eller imorgon, börjar se skitigt ut för utväxten.
Nu ska jag packa ner matlåda och snart gå upp till gymmet.
Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0