Shoppinglista

Sorry att jag inte hunnit blogga. Eller hunnit och hunnit, snarare inte orkat!
Det har inte hänt så mycket denna vecka eftersom jag FORTFARANDE är sjuk, har bara vart i skolan.

På måndag blir det löning och studiebidrag.
Idag fick jag in underhållet som går direkt till matkassan för mig och Chrille.

Det blir en massa shopping nästa vecka.
Min lön denna månad: ca 3000 kr + studiebidrag 1000 kr :) Wie!

Shoppinglista!

Sparande: 600 kr till nyår
Jag och Chrille ska på en uppstyrd grej med massa mat och dricka, kul!
400 kr till Thailandresan
Jag och Chrille har bestämt att försöka åka till Thai nästa vinter.

Kläder:
Klänning till Julafton
Stövlar
Svart kavaj
Kofta
Väska
Jeansleggins

Smink:

Mascara
Ögonfransböjare

Övrigt:

Klänning till Nyår
Gymskor
Parfym
Julklappar

Jag kommer så klart inte ha råd att köpa allt på listan!
Men jag kommer köpa det jag tycker är viktigast just nu, man kan ju drömma att man har råd iallafall :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0