Satans förkylningar

Goddag!
Kom precis till praoen, sitter i receptionen.
Igår bjöd Linnéa mig på bio, vi såg SAW 5, fy! Man får ont i magen av såna filmer.

Jag är så trött på den här årstiden, jag var förkyld i först två veckor sen hade jag bara ont i halsen i två veckor och nu har jag en satans jävla rethosta som bara blir värre och värre och jag har snart haft den i tre veckor om inte mer!
 
Blir så förbannad, kan inte träna någonting vilket jag så himla gärna vill...
Skönt nu iallafall att jag inte ska festa på ett tag, i helgen blir det somsagt dop och sen bara lungt.

Efter det jobbar jag tre lördagar i rad och en till lördag och söndag, så nästa gång jag festar blir nog på julafton.

ÅHH, VILL TRÄNA !

Ikväll ska jag sova hos älsklingen och titta på mammas pojkar somvanligt :)
Får be till gud att jag blir frisk snart.
Hej på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0