Julskinka

Det är torsdag och med det menas att efter klockan fyra när jag slutar på gymmet så har jag helg.
Yes, studiedag imorgon! Fast jag ska faktiskt plugga ganska mycket, har några läxor som ligger och väntar på mig.

Jag ska iallafall sova ut och äta världens godaste frukost, julknäcke med julskinka och senap :) mums!

Mamma brukar alltid göra det innan julen bara för att vi älskar det så mycket.
För någon vecka sedan sa hon att hon inte skulle göra någon skinka innan jul och igår när jag var i skolan skickade hon ett sms:
- Haha, nu har jag stoppat in julskinka i ungen, gott va? puss

I helgen blir det lugnt igen somsagt, fortfarande genomförkyld och jag blir GALEN!
Jag måste få träna nu!!! Fan snart kommer man bli slapp både här och där, haha!
På lördag jobbar jag så det blir ungefär som förra helgen fast denna lördag sover jag inte hemma hos mamma.

Ikväll är det "mammas pojkar" igen :D wie!
Längtar alltid till det, jag vill att Christian som är 30 ska välja Victoria som är 19 år, dem är så gulliga tillsammans, tänker alltid på mig och Christian när jag ser dem.
Den nya serien "Glee" är också bra, såg förra veckan, det börjar precis efter mammas pojkar.

Nu ska jag jobba vidare, Vi höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0