Ingen praktik idag

Det är torsdag och jag har vart hemma hela dagen.
Orkade inte praoa idag, vaknade klockan elva med huvudvärk somvanligt!
Mötte mamma och Natalie med bebisen och hundarna och gick en promenad en timme sen gick jag hem till syrran och åt frukost med henne.

Annars har jag legat i soffan hemma hos mamma och tittat på film.
Tog precis en dusch och tvättade håret, riktigt skönt!
Ikväll är det mammas pojkar klockan 20.00 på 4:an, missa inte :)

Jag antar att vi ska äta middag snart ...
Imorn ska jag nog till centrum och se om dem har de mörkbruna uggsen kvar som jag velat ha länge, de beiga ser ut att bli så skitiga. Annars köper jag hårfärg, utväxten börjar synas.
Vi hörs imorn.
Får se om jag kan pallra mig upp ur sängen och praoa lite, måste orka jobba på lördag också, 10.00-17.00

Annars blir helgen lugn som jag sagt, inget festande på länge nu, så himla underbart!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0