Fredag = Idolkväll

Gud så skönt att det är fredag!
Dagen började med att jag gick upp klockan åtta imorse och fixade mig.
Vid nio gick jag till syster och åt frukost med henne, mamma kom också dit sen.
Ju mer man är med Gullingen Emilia ju mer vill man vara med henne, så himla söt unge!
Men jag kan dock inte gosa med henne så mycket eftersom jag är sjuk.

Klockan tio gick jag och Natalie till centrum och mötte upp Anna med hennes bebis :)
Jag gick in på Belle för att kolla efter uggsen men dem hade inga snyga kvar, jag vill ha mörkbruna! Gick in på HM och hittade en jättesöt gammelrosa tröja med lite volanger/puffiga axlar för bara 99 kr.

Jag måste köpa hårfärg imorn också, jobbar till fem sen ska jag hem till mamma och äta middag då kanske hon kan färga mitt hår. Chrille åker iväg tidigt imorgon bitti, han ska på hockeyturnering. Dem är några grabbar som spelar hockeyspel och den som vinner vinner en massa pengar som alla satsat, Chrille vann faktiskt förra året.

Turneringen tar ganska månag timmar och sen kanske dem firar och går ut på krogen så jag kan lika gärna vara hos mamma, inte kul att sitta i lägenheten helt själv.

Nu pratiserar jag på gymmet från elva till två, jag behövde inte praoa så länge eftersom jag fortfarande inte är frisk. Jag och Chrille ska på retaurang ikväll, mys !

Sen blir det idol men Chrille ska öva hockey hela kvällen, haha! Kul pojkvän man har, nej skojja! Du är världens underbaraste :) Vet att du brukar läsa bloggen ibland!

Oj vad långt inlägg det blev, nu ska ja sluta babbla strunt, hej på er!

Jag tycker Tove ska vinna, så grym, så ung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0