..

Hej på er!
Tänkte bara skriva lite snabbt.
Helgen blev katastrof!
En massa bilder togs som jag kommer att lägga upp senare, berättar kanske mera sen.

Idag kommer jag inte hinna blogga mer, slutar skolan klockan 15.00 sen ska jag hem och få i mig lite mat och plugga till psykoligiprovet som ska göras klockan 17.00. Eftersom jag inte klarade provet första gången är jag tvungen att gå på provkvällen ikväll, SUCK!

Jaja, tror inte att det kommer gå så mycket bättre denna gång men jag får göra mitt bästa.
Psykologin är ju ett indval som jag gjort själv, ett riktigt dåligt val! Skittråkigt, men det fanns inte så mycket att välja på.

Nog om det, vi hörs antigen imorn eller i helgen.
pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0