Egen lektion

Kom hem från skolan för ett tag sen.
Hade idrott som sista lektion och jag hade en egen lektion idag.
Det ingår i kursen om man vill ha godkänt eller högre betyg, jag satsar såklart på MVG :)
Fick VG i 2:an så får hoppas på det bästa.

Läraren sa iallafall att det gick jättebra och "nu börjar din instruktörkarriär" haha!
Har ju funderat på om det är det jag ska bli när jag blir äldre, men inget jag planerar,..

Happ, ingen träning för mig än inte, jävla förkylning och medicin.
Får ta det lungt!

Bilder från dopet
Är hon inte söt?

VÄRLDENS GODASTE SMÖRGÅSTÅRTOR :)

och vanlijbullar, hi!


Kommentarer
Postat av: Amanda

nej fyfan va söt hon är :D måste träffa henne !

2009-11-17 @ 13:38:48
Postat av: LnB

Va stor Emilia har blivit, hon är så söt!

2009-11-18 @ 14:46:21
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0