Blir inte bättre

Oj vad statistiken går upp fort när man skriver flera inlägg på en dag, hoppas ni läsare stannar :)

Bloggade inget igår, mådde som en bajskorv!
Började med att jag mådde illa redan när jag gick upp på morgonen för att fixa mig till skolan.
I skolan blev det bara värra, skittrött av medicinen jag tar, huvudvärk så det bara skrek om det, och en fruktansvärd illamåendekänsla.
Jag tror att jag hade kunnat somna stående, gick inte att hålla ögonen öppna men jag kämpade i två timmar till sen gick jag hem halv 3 (slutade egentligen halv fem) Gick raka vägen till sängen och somnade direkt!...

 

Mamma ringe halv fem.
Hon hörde att jag lät dålig och sa att dem skulle äta middag (tacos), jag kunde inte undvika tacos så Kennet kom och hämtade mig för jag mådde piss dåligt och det var ett skitväder ute.
På kvällen mådde jag väl lite bättre och idag var jag tvungen att gå till skolan eftersom det var svenska nationella, skriftliga provet, som tur var gick det ganska snabbt för mig att skriva klart så nu är jag redan hemma.

Det blir bara lungt idag, kanske tar en promenad sen, bra med friskt luft när man mår som jag gör.

Läkeren i fredags: "Det är bara ett litet virus, du behöver bara hostmedicin."
Jag idag: BARA ETT VIRUS! Helvette heller, jag behöver pencilin!.. hehe.

Önska mig ett friskt liv snart :( Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0