Träning klar för idag

Vad skönt, nu har jag hela dagen framför mig, klockan är bara två och jag har redan hunnit träna två pass.

Dagen började med att jag gick upp och åt frukost, sen gick jag till gymmet och körde en halvtimmas förbränning. När jag var klar med första passet gick jag upp till min systers lägenhet för att mata och gosa lite med katten sen gick jag till mammas lägenhet och åt lite lunch och hämtade lite andra kläder och sen direkt till gymmet igen för att köra ett hårt rumppass och en kvarts förbränning efter det.

Gud jag har nog aldrig svettats så mycket, det bara rann i pannan på mig. Jag älskar att svettas när man tränar då känner man att man verkligen har kämpat allt vad man kan.

Nu är jag hemma hos älsklingen jag ska ta en skön dusch och fräscha till mig lite sen ska jag försöka få tag på Amanda som man aldrig kan få tag på i telefonen och se om hon vill träffas. Grabbarna ska spela poker ikväll som alltid på tordagar.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0