Svettigt

Kom precis hem från gymmet. Har  redan hunnit duschat, smörjt in mig med en skön bodyloution och ätit yoghurt klockan är ju faktiskt bara sju. Det blev en rätt intensiv men kort träning på gymmet idag eftersom vi hade idrott i skolan och jag sprang på bandet en halvtimme och svettades som ett djur.

På gymmet stod jag på crossen en halvtimme och svettades riktigt bra då också, sen pallade jag inte mer men det känns ändå bra. Mamma är ledig idag och hennes kille är på jobbet så jag, Nicole (lillasyster) och mamma är ensamma ikväll.

Frågade mamma om hon kunde färga håret på mig imorgon också, så imorgon blir jag åter igen blondare. Mamma har färgat håret på mig i alla år förutom när jag färgade det brunt och hon är väldigt duktig.
Kommer kännas så skönt när Linda har klippt mig också, det känns som att man har fått ett helt nytt hår när man har klippt det ordentligt.

Snart börjar Ugly Betty som vi ska se, Sussa sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0