Sju dagar kvar

Det är måndag och jag är ledig från skolan, det är nationella prov för treorna så vi andra få ledigt, går bara tis-ons i skolan den här veckan för att det är kristihimmelfärd.

Dagen började med att jag gick upp och gjorde fukost till mig och älsklingen sen gick vi en snabbis till centrum och köpte silverschampo och en salt vatten spray från H&M. Mamma färgade mitt hår igår när jag åt middag med henne och lillasyster, det blev jätteblont den här gången och jag är supernöjd men det är fortfarande lite gula nyanser på vissa ställen och det tar silverschampot bort, kostar 160 kr och räcker länge.

Sen gick iallafall jag och älsklingen till gymmet och tränade.

Dagträning:
cross 15 min
Sprang på bandet15 min
Tränade lite axlar 15 min
Gick på bandet 15 min som avsluting

Sen gjorde jag en god sallad som Chrille gjorde dressing till och stekte kött sen vilade vi lite i sängen och vid tre var det dags för Chrille att gå och jobba, jag följde med för att fettmäta mig. Jag har legat på samma fettprocent nu i tre månader men nu är det allvar, det är bara sju dagar kvar tills jag fyller år och tolv dagar kvar till min tjejmiddag och jag har lovat mig själv att gå ner i fettprocent nu på bara tolv dagar. Då ska ni också få se skillnaden på min kropp från ett år tillbaka som jag har lovat.

Sen tränade jag igen.

Eftermiddagsträning:
Gick på bandet 30 min snabbt
Körde hårt på crossen 15 min

Nu är jag hemma och ska vila upp mig till kvällens träning. NU JÄVLAR, säger jag bara ! ;)

I lördags drack vi lite vin och tittade på melodifestivalen, Emma kom över och gjorde mig sällskap när killarna spelade poker.
Vilken jävla skitlåt det var som vann, jag trodde det var ett skämt!

Detta hade jag på mig, Den otroligt snygga kavajen är av skinn, den fick jag av mammas kompis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0