Shoppingen är klar

Dagen började med att jag gick till sis för att äta frukost, hon bor bara några meter ifrån. Sen gick jag i skolan i knappt 3 timmar sen hem till Natalie igen för att åka till Nacka Forum, Danne skjussade oss. Jag hittade en massa saker där men hittade inte saker till festen imorgon som jag ska ha på mig så vi åkte till sickla också för att köpa det sista.

Jag kom precis hem och är helt slut, Chrille är inte hemma fast jag trodde vi skulle vara här ensamma och mysa eftersom det var väldigt längesen vi hade en mysfredag, men men han kommer när han kommer. Har inte ätit på hela dagen heller så jag känner mig lite smått grinig.

Men ni ska få se vad jag köpte iallafall.


Schampon och sånt till mig och Chrille
(sminket till mig såklart, haha!=)











Imorgon blire feeeeeeeeeeeeeeeeest! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0