Shopping på Fredag

Först och främst vill jag bara säga att min syster Linda fyller 22 år idag.
Grattis sis! <3




Har varit på Samos, grekiska restaurang som ligger här i tyresö, dem serverar hur god mat som helst.
Fick presenter av Natalie (syster), två nagellack, en kokosolja att steka i på sommaren, en aftersun kräm och en liten korg med massa badsaker, tvålar och sånt.

Jag har just kommit fram till att jag har 4000 kronor att shoppa för. Nu förstår jag hur bra de kända bloggerskorna har det när dem tjänar från 50 000 i månaden, jag är lixom överlycklig över att ha 4000, är van med 1000 annars.

Så på fredag har jag bestämt att jag ska shoppa i Nacka Forum med Natalie och jag hoppas att jag hittar det jag vill ha.

Eftersom Natalie är gravid så ville jag vara snäll att inte åka in till stan, det kan bli rätt jobbigt när man bär på en tung mage att springa runt där :) det kan vara lite skönare att gå i ett centrum då, Nacka är ju så himla stort nu så jag borde hitta en massa!


SHOPPINGLISTA

Saker jag verkligen behöver

En svart axelväska
Festskor, jag ska äntligen leta efter ett par sköna, lagom höga och skitsnygga skor.
Festklänning, till min tjejmiddag på lördag
Jeans, har inte köpt nya jeans på ett år!
Mascara
Läppstift
, brukar alltid använda läppglans men fick låna ett läppstift av mamma som var så mjukt, skönt och snyggt.
Foundation
Solpuder, vet inte om det finns än, men brukar alltid komma till sommaren.
Träningsskor, behöver ett par riktigt sköna som man kan springa i.


Övriga saker

Fylla på mobilen, har inte en spänn kvar!
Bussremsa
Hårspray
Shampo & Balsam
Rakskum
2 hårfärger,
till mig och Chrille
Träningsbyxor
Jeansshorts, vill ha till sommaren :)

Detta har jag kommit på att jag vill ha och behöver nu, sen får vi se vad som lockar i butikerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0