Kyckling Gult

Sitter i skolan på fotolektionen.
Vi ska bara redovisa dem bilderna vi har redigerat och sen får vi gå. Mamma blekte mitt hår igår, först tyckte jag det såg bra ut men idag ser det kycklinggult ut.
Fan jag som ville vara snygg till lördag när det är fest på gymmet.

Alla i skolan tittar på mig som om jag våre ett ufo också, haha!

Jaja, pratade med mamma precis, hon sa att det kunde vara riskabelt om man blekte det dagen efter en gång till och det har hon nog rätt i så jag får väl gå såhär i helgen.
Jag har ju tyvärr inget silverschampo heller som jag kan använda.

Imorgon ska jag iallafall klippa mig och umgås hos syrran, kanske känns lite bättre då.

Efter skolan ska jag till gymmet och köra hård förbränning sen hem till mamma och sova.
Imorgon kommer jag inte hinna blogga för direkt efter skolan ska jag till jobbet och jobba en timme sen direkt åka hem till syster där jag lär vara hela kvällen.

Ha en trevlig helg, säger jag redan nu!

Kommentarer
Postat av: LnB

Men hallå!!!???

Varför går du och färgar utväxten sådär!

Du skulle ha låtit mig göra det!

Åh sis sis sis!

Ses imorn! Puss

2009-05-07 @ 18:47:05
URL: http://lnb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0