Inget festande i helgen

Shit! Det var i måndags jag senast bloggade, hade ingen aning om det men jag har typ inte haft tid.
Allt går så himla fort, nu är det fredag åter igen. Jag har tränat en massa somvanligt, varit hemma hos mamma lite.

Idag fyller Danne, Natalies pojkvän år så efter skolan ska jag hem till mormor där mamma och alla kommer vara och äta gräddtårta med jordgubbar som syster har gjort, sen ska jag direkt till gymmet och jobba mellan 15.00-16.00, Emma undrade om jag kunde jobba en timme så att hon kunde få lite tid. Sen ska jag hem till min älskling och blondera hans hår.

På lördag vet jag inte vad som händer, det ända jag och Chrille har bestämt är att ha en träningshelg, städa och tvätta.

På söndag är jag hembjuden till mamma, hon ska färga håret på mig igen då. Som ni såg på bilderna från helgen så blev mitt hår ljusare och mycket bättre när jag tvättade det och det gula gick bort.
Jag Nicole och mamma ska äta middag tillsammans så vi får lite tid för oss själva innan dem åker till Gotland

Jag ville inte följa med för jag har inte tid att missa skolan såhär i slutet och så vill jag heller inte vara ifrån min babe! :)

Men vi två kommer nog åka ner över en helg eller så i sommar när mamma är där.
Nu ska jag fortsätta arbeta med UF-slutrapporten, snart ska vi stänga ned vårat företag, GUD så skönt!

Ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0