Idag är ingen vanlig dag

...För det är Nadjas födelsedag, Hurra, hurra, hurra! :D

Nu är man äntligen 18 år. Jag var faktiskt hemma från skolan idag och det var inte för att jag har festat eller nåt, jag tog det ju faktiskt lungt igår och åt en god födelsedagsmiddag med min älskling. Jag mådde så himla illa inatt att jag kräktes och fick inte så mycket sömn så idag har jag gått en skön promenad i det härliga vädret med Chrille, solat på balkongen, ätit tårta hos mamma och fått presenter av pappa.

Pappa kom precis över med hur mycket cider som helst och två flaskor vin, herre min gud vad det ska drickas på lördag.
Jag har fått massor  med presenter av Chrille, en bikini, stringtrosor, kosttillskott för två månader, cider och ikväll kommer jag få den finaste presenten säger han, jag är jättenyfiken. Jag fick presentkort av Christians gulliga föräldrar på Gina Tricot som jag älskar.

Jag har fått pengar av både mamma och pappa. Eftersom pappa stod för drickat så kommer mamma stå för middagen och på onsdag ska jag på restaurang med mamma, Kennet, Natalie och hennes kille.

På lördag blir det ännu mera presenter!

Bilder från helgen
På söndagen hade vi mys






På lördagen var vi på 22 års fest




På kvällen blev det mys



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis :)

2009-05-25 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0