Grym Camoflage Fest

Godmorgon!
Jag är vaken fast klockan bara är halv åtta. Jag, Chrille och Nino var på en maskeradfest igår där jag fick träffa Chrilles alla gamla polare som han typ gick i plugget med. Alla var militärer och klädda i camoflagekläder. Det var faktiskt riktigt kul.

Jag skulle ha stått i farsta idag med mitt UF företag och sälja smycken men jag hade ju helt glömt bort att jag skulle jobba den här helgen så dem andra får stå utan mig.

Chrille och den andra personalen på gymmet ska ha personalfest så då kan jag lika gärna jobba. Jag kommer ändå inte in på uteställena ÄN, men om 23 dagar, haha! Börjar med nedräkningen redan.

Idag jobbar jag mellan 10:00-17:00 och imorgon jobbar jag 12:00-16-00 sen kommer Emma och tar över.
Fan jag tror jag är smått bakis faktiskt, jag kanske ska ordna en rejäl frukost och ta två alvedon så man inte är otrevlig mot kunderna.

Bilder från festen




































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0