Godmorgon

Det är lite konstigt med skolan, jag är nästan aldrig trött på morgonen när jag går upp och fixar mig  men så fort man kommer in i klassrummen och måste lyssna på läraren börjar man gäspa.

Man är alltid lite skoltrött precis innan sommarlovet, tur att man har sportlov och allt vad det är annars hade man ju aldrig pallat, det kommer man iförsig inte ha när man går ut i arbetslivet men då behöver man inte heller lyssna på en lärare 8 timmar om dagen.

Jag pratade med min syster igår, jag ska åka hem till henne efter skolan och jobbet på fredag för att klippa mig, eftersom jag har slingat det några gånger nu från att vara brunhårig till att bli blont så känns det lite slitet. Jag vill känna mig fin och fräsch i håret tills jag fyller år, alltid kul att få träffa sis också.

Jag ska bara jobba en timme på fredag så jag är klar klockan 3.
Idag slutar jag halv fem sen ska jag direkt till gymmet och köra lite förbränning sen hem och sova hos mamma.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0