1 enda dag kvar

Det är söndag och jag jobbar på flex från 12-16 sen tar Emma över. Helgen har varit full med träning och igår var vi över hos Chrilles kompis för hans frickvän fyllde 22, det var trevligt men vi tog bara något glas vin var.

Somvanligt är det fint väder när jag ska jobba det har varit lite halft fult väder de senaste 3 dagarna och nu när jag jobbar så är det typ 20 grader ute. Men jag mår bra ändå för imrogon fyller jag 18 ! Det kommer inte bli så speciellt just imrogon eftersom det är måndag men på onsdag ska mamma, mormor och alla fira mig och på lördag blir det party.

Åhh vad jag längtar, nu ska jag jobba vidare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jo, grattis!

2009-05-25 @ 15:55:49
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0