Skola...

Jag sitter här i skolan och har svenskalektion, vi har hållt på i några månader nu med shakespeare och tittat på olika Romeo och Julia filmer och Hamlet. Nu fick vi en uppgift att skriva ett brev till Shakespear under den tiden, man ska lossas vara någon beundrare eller något, ganska krånglig uppgift.

Vi ska gå och simma på idrottslektionen och jag har träningsverk från igår. Efter skolan ska jag hem till älsklingen och äta lite och hämta mina saker eftersom jag ska sova hemma idag, sen ska jag träna sen hem, äta middag, titta på Linda Rosings program klockan 20:00 och sen sova.. Jag brukar alltid lägga mig tidigt när jag sover hemma för på onsdagar börjar vi lite senare så då får man en riktigt skön och lång sömn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0