Ingen träning

Hej på er!
Jag har i stort sett hållt igång hela dagen. Efter skolan följde Linnea med mig hem och hämtade hundarna, sen hem till Linnea för att hämta saker och sen till Chrille, vi åt lite mackor och drack te och lyssnade på musik.

Senare ville Linnea gå till centrum och hämta ut pengar och jag skulle köpa hårfärg till på söndag när Linda ska färga håret på mig. Så vi gick till centrum fram och tillbaka i snöstormen.
Linnea skulle åka hem till sin pappa och äta middag så jag satte mig och tittade på The Hills ett tag och lagade mat till mig och fixade mat till hundarna. Jag stekte wokgrönsaker, korv och kokade pasta till, en nyttig, god och väldigt mättande middag.

Nu var jag precis ute med hundarna en snabbis, det blev ingen långpromenad eftersom det är snöstorm och vinter åter igen!
Jag har inte kunnat gymma idag, det känns dumt att lämna hundarna ensamma i en lägenhet som är främmande för dem, så jag får gymma imorgon på eftermiddagen istället.

Om en och en halv timme börjar Lets Dance som jag ska se, Chrille kommer inte hem förens runt 21:00-22:00 så jag får sysselsätta mig med någonting själv under några timmar.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: lillasyster nicole

naaw, våra gosebäbisar <3

2009-08-13 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0