Onsdag

Godmorgon!
Igår var jag i skolan till klockan halv 5 sen drog jag direkt till gymmet för att gymma med älsklingen. Det blev faktiskt ett hårt armpass, jag brukar inte träna armar men jag missade BT:n i måndags efetrsom jag var sjuk och det är väldigt mycket styrketräning så då kunde jag lika gärna vara med.

Chrille brukar ju jobba sent på tisdagar men Emma jobbade för honom istället så han slutade jobbet klockan 5, så efter träningen gick vi hem till honom och åt middag, Oscar kom också (Chrilles brors son) och chrilles två kompisar, dem spelade poker och jag tittade på Linda Rosings program för första gången, det var faktiskt bra.
Eftersom Chrille inte slutade sent så fick jag sova där..

Nu har vi snart lunch, slutar 3 idag, WIE ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0