Nyttigt ska det vara

Då börjar vi om igen då, somvanligt... Nu har solen varit framme i tre dagar och nyss snöade det lite, det där satans snöandet kommer aldrig att sluta.

Jag har inte bloggat något i helgen, brukar inte hinna det. I fredags var jag och Chrille i sickla centrum i 3 timmar och letade efter kläder till mig men jag hittade absolut ingenting, nada! Jag var i stan på onsdagen också med Linnea och hittade ingenting då heller helt sjukt, men sen gick jag till Tyresö centrum och hittade så snygga skor, det får man aldrig nog av.

Eftersom Amanda fyllde 16 igår så skulle jag på fest med henne så jag köpte ett svart vanligt linne och armband, jag orkade inte klä upp mig så mycket. Kvällen var rätt kul faktiskt jag kom hem klockan tolv, Chrille hade några polare här och jag hade druckit en liter vin själv så jag däckade i soffan sen kom Nino och Chrille för att bära in mig i sängen och Chrille klädde av mig kläderna och bäddade ned mig. Jag var lite smått bakis idag med den smällen får man ta.

Jag har ätit så himla onyttigt den här helgen och inte tagit träningen på så fullt allvar de senaste två veckorna, så nu jävlar säger jag bara. Jag ska inte äta en godisbit eller äcklig fett pizza och chips eller vad det nu är. För det första blir man så seg av sån mat och för det andra får man problem med magen, jag iallafall, jag måste äta nyttigt och träna för att jag själv ska må bra, sen kan man ju alltid gynna sig själv lite på helgerna men inte fgör mycket.

Den här bilden ska jag sätta upp nånstans på godisskåpet så att man peppar sig själv. För nu har vi nämligen en stor godisskål kvar sen Chrilles kompisar var här igår och den ska jag inte röra !

Vem vill inte se ut så här till sommaren?


Mina snyggingar som jag blir nästan 2 meter lång i eftersom jag är 179 cm lång
Från Belle Shoes 399 kr

framifrån är dem så himla snygga


Armband från H&M
59 kr/st
Riktigt fina till sommaren


Nytt korallfärgat nagellack från H&M


Såhär såg jag ut igår


Den 30/3 kommer dem att sälja träningskläder billigt på Flex Gym, Jag lånade Chrilles gymbyxor en gång och han tyckte dem va så snygga på mig så han tog kort. Jag har själv velat ha något liknande länge så jag hoppas att jag hittar såna den dagen.


 
Onsdags efter träning :)
Ni får ha det bra, nu ska jag mysa lite
puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello

2009-03-23 @ 22:17:59
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0