Träning, träning, träning

Jag vet att jag skriver väldigt mycket om träning men jag älskar verkligen att träna.
Idag på idrotten skulle vi göra konditionstest, vi skulle göra situps, rygglyft och biptest. Jag blev inte så glad när jag hörde det först med tanke på att jag var med på core igår som är mage och ryggträning. 

Resultatet jag fick sist:


Situps: 100
Rygglyft: 51
Biptest: level 7,4

Resultatet idag:

Situps: 106, Linda påminde mig om att jag kanske skulle behöva slå rekordet igen så då slutade jag.
Rygglyft: 55, en liten men bra förändring+träningsverken jag har från igår.
Biptest: level 8,4, jag ökade väldigt mycket vilket tyder på att man verkligen förbättrar sin kondition när man tränar.

Jag är faktiskt riktigt nöjd och jag får hoppas på bättre resultat nästa gång vi gör testen.

Nu ska jag ta något att käka, jag är riktigt hungrig och sen drar jag till gymmet sen hem och sova.


Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är fetingduktig Nadja. Själv klarar jag nada. Hoho!

2009-03-26 @ 15:22:27
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0