Träning med Emma

Kom precis hem från gymmet, tränade med Emma mellan halv 6 till 8.
Dagens träning:
Förbränning på crossen 30 min, brände 400 kalorier vilket är väldigt svårt på en halvtimme
Biceps och lite rumpa 60 min
Step up 30 min
Core 30 min

Jag hittade inga byxor som jag ville ha men jag köpte två snygga träningslinnen för bara 100 kr styck.
Dem har öppen snygg rygg och insydd sportbehå.



Efter skolan gick jag hem till Chrille och städade lägenheten så nu känns det fräscht, sen ringde Emma från sitt andra jobb på golfrestaurangen och frågade om jag var intresserad av att jobba ibland, så jag gick dit och pratade med hennes chef och vi bestämde att jag ska provjobba på lördag, jag är jättenervös!

Bilder från lördagen













Kommentarer
Postat av: Malin

Finaste linnet du har Nadja, undrar var du har köpt det och är det öppet bak i ryggen? & grattis till 1årsdagen:)

2009-04-01 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0