Ta hand om hundarna

Nu är det fredag och jag ska bara ta det lungt, Chrille jobbar idag hela kvällen och imorn för att han ska ta ledigt på våran ettårsdag på tisdag. Själv ska jag ta hand om mina hundar till imorn för mamma och Kennet åker på kryssning idag. Så jag får sitta i soffan med hundarna liggandes på mig och titta på Lets Dance finalen ikväll.

Hela helgen kommer faktiskt bli lugn, jag ska ha en träningshelg, och på söndag kanske jag ska åka hem till min syster för att slinga håret blont igen. Jag har faktiskt hållt mitt löfte om godiset, jag har inte ätit ens en liten lakritsbit på hela veckan. Vi får se hur det blir med det nu i helgen, men jag ska äta nyttig mat iallafall för dricker man inte blir man inte bakis och sugen på pizza och massa skitmat.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0