Söndag

Det är söndag igen och jag har inte festat denna helg heller. Igår var Chrilles bror här och några av hans polare, vi åt middag och alla drog vid åtta när melodifestivalen började, men det var skönt för då fick jag och Chrille lite tid för oss själva.
...Vad fan var det för jävla skitnummer som gick vidare från andra chansen då? Nej jag håller nog på Alkazar eller nåt för den låten går ju iallafall att lyssna på.


Idag har vi vart hos chrilles föräldrar och ätit frukost, vi var där några timmar sen åkte vi hem och åt lunch sen gick vi till centrum och handlade lite och jag tog foto i fotoautomat, eftersom jag fyller arton snart så är det dags att fixa legg. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med fotot, har aldrig blivit nöjd med pass och sådant.

Min underbara pappa ringde mig igårkväll och drog upp bankomatkort och jag sa att jag och mamma redan fixat det så han frågade om mitt konto och lade in 1000 kr till mig för att jag ska kunna fixa legg och sånt, tack pappa. =)

Sen pratade vi om att jag ska hyra lokal och ha maskeradfest helgen innan jag fyller arton, den 23 på lördagen eftersom jag fyller år 25 maj på en måndag. Jag frågade om han kunde vara vakt och så ett tag och kolla gästlista och sånt så att inte vem som helst kommer in. Han sa att han gärna kunde fixa det, så jag hoppas verkligen att jag kan ha den festen för då måste jag boka lokal snart och fixa utklädnad och sånt, fyfaan va kul !

Nu ska jag faktikst redan börja kolla lokal och så, ha det bra.

Chrille tog lite bilder på mig igår, jag skickade lite till min syrra så att hon och hennes kille kan göra om min blogg lite.
Då får ni se min nya hårfärg också, jag har ju börjat gå mot blond igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0