Snart helg

Nu är det torsdag och veckan är snart slut.
Chrille åker iväg på trancekryssning idag och kommer hem imornkväll så jag sover hemma inatt och imorgon efter skolan ska jag åka hem till syster Linda och Burtay och tänkte vara där hela kvällen. Det är ju ingen idé att sitta hemma och bara vänta på att älsklingen ska komma hem.

Imorn ska vi förhoppningsvis se en musikal i forellskolan här i Tyresö, den skulle vara från kl 10:00- 12:00 och vi slutar klockan ett egentligen, men vi slipper nog den sista lektionen för det är ju ingen idé att åka tillbaka till skolan för att ha lektion i en halvtimma med tanke på att det tar ett tag att ta sig tillbaka också.
Så då blir det en slapp fredag och en bra början på helgen.

Nu ska jag fortsätta arbeta på min hemsida
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0