Snart ett år

Har precis gjort om provet, det gick bättre än sisst men inte tillräckligt bra. Men jag kommer inte att få IG iallafall.
Jag börjar inte förens om 20 minuter egentligen, men jag var ju tvungen att gå upp tidigt för att göra omprovet.

Träningen gick bra igår, det var hård träning i nästan 3 timmar och idag blir det nog crossen en timme och sedan spinning en timme. Nu har jag inte tränat spinning i en timme på länge så det kommer bli riktigt jobbigt. Jag kommer få sova ut inatt iallafall, var riktigt trött både idag och igår, ställde om klockan imorse igen en timme.

Idag är det en vecka kvar tills jag och min älskling har varit tillsammans i ett år, Gud vad tiden går fort. Vi kommer nog äta på resturang och ha det mysigt, nu ska jag kila..

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0