Skönt att bada

Godkväll, Jag sitter i divasoffan hemma hos mamma, har precis tagit ett varmt bad i barnolja. Chrille har inget badkar hemma så man får passa på när man är hemma. Jag badade så länge att jag fick gammeltantshud på fingertoppar och tår och så rakade jag benen också så nu är jag len som en baby.

Efter skolan idag gick jag med mamma till banken och sen till statoil och köpte en Frensh hot dog för att få i mig något innan träningen. Jag har faktiskt inte tränat så hårt den här veckan men idag körde jag en halvtimmas förbränning och sen ett ganska hårt rumppass med massa utfall så jag hoppas att jag får träningsverk imorn för då vet man att man gjort bra ifrån sig.

Jag fick veta att vi ska på musikalen imorn med skolan, men tyvärr måste vi tillbaka till sista lektionen efter så jag slutar ett ändå, men det är nog inget att gnälla om. Nu ska jag vara social med mamma och syster Natalie.


Imorn är det fredag, let´s dance, syster Linda och kanske lite vin.
Ha en bra helg


Kommentarer
Postat av: Anonym

diva soffan?

2009-03-12 @ 21:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0