Shopping

Hej igen! har precis varit en snabb runda i centrum och köpt lite småsaker på H&M som jag hoppas kan få användning av ikväll. Man har ju verkligen ingen lust att sitta hemma själv en lördagkväll.
Jag pratade med Emma också, hon sa att dem kanske skulle ut på krogen senare men att hon kunde vara hos Danne ett tag om jag ville vara där.

Jag köpte:
Dove summer glow body loution
Concealer
Läppglans
Rougeborste
En gullig blomma att ha i håret
och en midjekjol i bomull


Läppglanset är i samma färg som nagellacket jag köpte förra veckan
Det är korallfärgat fast ser rosa ut på bild.



Den sommriga bomullskjolen



Nu ska jag göra iordning lite pasta och kokta ägg sen hem för att lämna hundarna och sen blir det äntligen träningen som inte blev av igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0