Rolig Söndag

Igår gjorde vi saker hela tiden, först åt jag och Chrille en god frukost sen bestämde vi oss för att ta en promenad till hans föräldrar som bor i trollbäcken. Vi stannade ett tag och spelade kort sen lånade vi bilen och åkte för att handla lite, det är inte klokt vad kylskåpet blir tomt snabbt, och vi som bara är två personer.
Vi handlade massa godsaker till på Tisdag när det är våran ett årsdag (=

Det blev faktiskt lite onyttigt på söndagen iallafall fast jag inte var bakis, men vafan, är det helg så är det!
Men nu blir det riktigt hårt fram tills efter påsklovet.

Direkt efter att ha handlat åkte vi förbi Mc Donalds och tog en hamburgare var sen åkte vi till nacka för att hämta Chrilles bror sen åkte vi och spelade badminton i två timmar, det var riktigt kul men dock inte lika kul idag när jag har värsta träningsverklen i axeln och armen. Jag har problem med mina axlar så dem är så otroligt känsliga och gör väldigt ont ibland. Efter badminton åkte vi hem och spelade kort igen i några timmar sen skjussade vi hem hans bror och sen hem och sova.

Det  var en riktigt hektiskt men rolig dag.

Idag efter skolan ska jag ta en storstädning hemma, vi hann inte det igår eftersom vi gjorde saker hela tiden, det blir så himla stökigt fast man är pedant och städar väldigt ofta.

Senare på kvällen ska jag till gymmet, dem ska ha en utförsäljning på better bodies träningskläder som har suttit på skyltdockor så jag ska se om jag hittar någonting, skulle verkligen behöva nya och fler träningskläder, gymmar man så mycket som jag gör så är det kul att ha olika träningskläder.

Jag lägger upp lite bilder från lördagen när jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0