Onsdag

Hallå, hallå!
Dåligt av mig att inte skriva, jag vet, men man hinner inte alltid och har inte heller lust.
Nu sitter jag i skolan, det är onsdag och vi ska ha UF snart. Onsdagar är så himla sköna, jag sover alltid mycket på natten till onsdagen och vi har bara två lektioner.

Jag har träningsverk i rumpa och ben från måndags och igår, jag blev chockad när jag fick träningsverk från BT:n i måndags, jag brukar inte få det eftersom jag alltid är med på måndagarna, men jag antar att jag tog i extra den här gången. På onsdagar har Chrille alltid spinningpass en halvtimme och innan kör vi baksida lår, undra hur det ska gå med träningsverken. Sen går jag hem till honom och sover.

Familjen åker till Gotland imorn och är där till på söndag så jag ska höra med Chrille om jag kan sova hos honom veckan ut, det är så läskigt att vara ensam hemma tycker jag. Jag skulle få några extra pengar också så att vi kan ha lite mer pengar att leva för, det skulle tydligen bli lite tajt med pengar den här månaden.
Nu ska jag på lektion.. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0