Nu vill vi ha vår!


Hej igen!
Jag kom hem till älsklingen nyss, var hemma en snabbis och träffade min mami sen gick jag med henne till mormor och morfar och tog kort på dem. Har nämligen fått en uppgift från foto att man ska ta om gemenskap så då valde jag att ta på mormor och morfar, sen kommer jag att redigera dem.

Jag blir så trött på den här satans snön också, nu har det hänt ungefär 5 gånger den här vintern. Precis när snön har smält bort och man börjar få lite vårkänsla, ja då kommer det värsta snöstormen nästa dag och dagen där på blir det blask, somvanligt. Jag vill bara att vi ska få vår så att vi är ett steg närmare sommaren.

Nu får vi hoppas på det bästa så att vi kan lägga undan stövlar och vinterjackor långt, långt in i källaren och sätta på oss tunnjacka och ballerinaskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0