När ska snön förvinna?

Snacka om att veckorna går fort, vi har påsklov om ungefär en månad och sommarlov om bara 3 månader. Det låter sjukt med tanke på att det fortfarande är snö ute, jag är så trött på dessa vattenpölar och vinterjackor nu. Jag vill bara kunna slänga på mig en klänning, sandaler och solglajjer sen är man klar för att gå till stranden.

Jag sitter just nu på datalektionen, började för 10 min sen och vi håller på att göra en egen hemsida. Det känns som att våran klass har hållt på med det i ett år nu, den blir aldrig klar, det är ju inte precis det lättaste att göra om man säger så.
Ja juste, det är torsdag idag och jag slutar halv 5, ursch vad jobbigt. Dagen känns så himla lång..

Efter skolan ska jag gå och gymma sen vet jag inte, nu måste jag fortsätta på den tråkiga hemsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0