Morgonpigg

Godmorgon!
Jag gick upp samtidigt som Chille idag, halv åtta var jag pigg så jag frågade om vi kunde gå och handla frukost eftersom kylskåpet var tomt. Vi tog med oss hundarna och rastade dem sen gick vi hem och åt en jättegod frukost med massa pålägg, kokt ägg, te och olika bröd.

När älsklingen började jobbet gick jag med honom och tog en solning i 10 minuter, Jag har inte solat på två månader för att jag fick solexem så fort jag solade lite, så nu får jag se hur det blir. Jag känner mig så blek.

Ikväll vet jag inte vad som händer, Fredde och Danne (tvillingar) fyller år idag och Emma som är tillsammans med Danne frågade vad jag skulle göra, så jag kanske ska vara med. Fast om dem ska ut så kommer inte jag in men jag hoppas att det händer något och om det gör det ska jag vara nykter, jag orkar inte bli bakis.

Såhär sov hundarna med oss i natt.


Kommentarer
Postat av: Ea

SÖTA:D

2009-04-02 @ 10:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0