Ingen lång torsdag

Godmorgon, sovit gott?...
Det har jag iallafall, gick upp precis. Jag har inte första lektionen idag så jag börjar klockan tolv. Det är på torsdagar jag slutar så sent så nu kommer dagen inte bli så jobbig som den brukar.

Igår efter skolan åkte jag till stan med Linnea, hon följde med mig för att jag skulle hitta något som jag ska ha på mig på Amandas födelsedagsfest på lördag, men jag hittade ingenting. Vi sprang runt i alla affärer och jag hittade verkligen ingenting som jag ville ha, helt sjukt. Men jag tror att jag och Chrille kommer åka till Sickla eller nåt imorgon så jag får se till att hitta något där istället.

Fredag imorn IGEN! Det går så fort och snart har man påsklov, men det är väldigt mycket att göra i skolan nu, känner mig riktigt stressad!

Ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0