Hårt pass

Oj, oj, oj,.. Kom precis hem från gymmet efter ett riktigt hårt pass.
Jag stod på Crosstrainern en timme och slog mitt rekord, det ända sättet att träna bra är ju faktiskt att tävla mot sig själv.

Det brukar stå på mätaren på maskinen att jag har bränt runt 600 kalorier om man inte kör så jättehårt och mitt rekord var 708 och nu slog jag det med 735 kalorier plus att jag kom längre också, jag brukar komma runt 3 kilometer och nu blev det 3, 80 alltså nästan 4 kilometer, och jag svettades som ett djur.

Jag är så nöjd och imorn efter skolan ska jag fettmätas igen och se om det har blivit någon förändring sen innan lovet.
Sen ska Chrille köra ett riktigt PT pass med mig och min rumpa.

Jag är ensam hos älsklingen nu, han skulle spela poker med grabbarna så han kommer hem sent ikväll.
Jag ska passa på att ta en skön dusch, göra iordning något lätt att äta, måla naglarna och ta en TV kväll för en gångs skull.
Helt enkelt ta han dom mig själv och slappa lite.
GUD SÅ SKÖNT!
sköt om er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0