Ett år med mycket kärlek

Idag är det min och Christians ettårsdag.
Trots att han är 29 och jag snart 18 så har vi älskat varandra och struntat i alla dumma kommentarer och skitsnack bland folk som har alldelles för mycket fördomar ibland. Jag kan förstå att folk tycker att det är en stor åldersskillnad...

Jag var själv osäker ibörjan, både syskon och kompisar sa att jag skulle sluta träffa honom, dock inte min mamma som sa att jag bara skulle köra på eftersom hon vet hur många gånger jag blivit utnyttjad av omogna 17 åringar (= och det gjorde jag och se vad det blev av det. Nu respekterar dem jag känner vårat förhållande och jag ångrar inte en sekund att jag har träffat den underbaraste mannen i världen.

 Vi har bevisat för de flesta att är man kär så spelar inte åldern någon roll. <3
Se bara vad han hade gjort imorse som jag så när jag klev utanför sovrummet nyvaken



En söt lapp och en nyttig brownie


Från i sommras 2008

Idag hämtade han mig på lunchen så åkte vi till en kinabuffé och åt god kinamat sen åkte vi och hyrde film till kvällen och köpte fina oxfilé bitar till middagen ikväll, han kommer hem från jobbet klockan sex så jag ska plocka undan lite, tända ljus och förbereda maten och ta en dusch för att fräscha till mig lite.

Ha en bra tisdagskväll för det kommer jag att ha!


I love you to schmoopie <3

Kommentarer
Postat av: LnB

Grattis på eran 1 års dag lillsis!

Hoppas att fortsättningen av kvällen blir jätte mysig!

Vilken fin lapp han hade gjort också, hehe sötnöt.

Hörs till helgen, love u!

2009-03-31 @ 19:42:33
URL: http://lnb.blogg.se/
Postat av: Mickis

Okej, jag blev som sagt precis kär i din pojkvän. ;)

2009-04-08 @ 13:22:14
URL: http://mikaelaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0