Dricka, eller inte?

Hej!
Jag har precis städa lägenheten lite och tvättat många maskiner med tvätt och diskat disken. Chrille och jag vaknade rätt tidigt så vi såg en jättebra film med will smith och hans son som huvudrollerna. Chrille drog till centrum med hans kompisar och käkade, han kom hem med en fet pizza till mig som jag gluffsade i mig klockan 2. Hade inte ätit någon frukost så det var extra gott.

Igår var det trevligt hos syster, vi tog lite kort mot slutet av kvällen som hon ska skicka till mig sen, jag var hemma vid tolv och gick och la mig direkt eftersom min fyllegubbe redan sov, det är inte speciellt kul att sitta uppe själv.

Ikväll vet jag inte vad som händer, jag tror att Chrilles kompisar kommer hit och så tittar vi nog på melodifestivalen. Blir nog inte kröka. Chrille har druckit tillräckligt i ett dygn på kryssningen och det är inte speciellt kul att dricka själv. Men vi får se hur de blir med den saken, jag kanske ångrar mig.

Nu ska jag makea på mig lite och fräscha till mig, Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0