Då var lovet slut

Som jag sa tidigare så har jag tränat väldigt mycket den här veckan och jag ångrar det inte, jag gillat att träna och äta nyttigt, man mår så himla bra av det och man blir inte trött heller så man behöver inte sova hela dagarna.
Och imorn börjar skolan igen, men vi får ju typ påsklov om en månad så det är inte så farligt.

Igår var jag iallafall i stan hela dagen med min syster Natalie och shoppade, sen kom Linda, min andra syster och fikade med oss. Det var jättetrevligt, Natalie och Linda som inte träffats på flera år, dem var alltid när dem var små eftersom Lindas pappa (som är min pappa också) var tillsammans med min och Natalies mamma, så nu träffades dem äntligen igen.
Senare åkte jag och Natalie hem till Tyresö Centrum där vi skulle möta mamma och resten av familjen och äta middag på Green Bull, sen kom jag äntligen hem till Chrille klockan 18:00 ungefär, hade varit borta sen klockan 11:00 på dagen så det var verkligen en heldag i stan.

Detta shoppade jag igår, och jag är så nöjd med det jag köppte, har velat ha jackan i ett år och nu köpte jag den äntligen!

Skinnjacka från H&M för 498:- men jag hade rabatter så jag fick 100 kr billigare :)

Sköna skor från Stadium för 399:-

Och den underbara bikinin till sommaren, love it!
Underdel 98:- överdel 129:-


Nu ska jag strax gå och träna, så vi kanske hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0