Är jag alergiskt?

God eftermiddag!
Jag var hemma från skolan idag för jag kräktes inatt tre gånger och kunde inte sova från klockan 2-5 på natten och jag skulle gått upp sex. Då kändes det inget vidare att dra till skolan att vara trött. Trots att jag inte kräktes så mycket gick jag ned ungefär 2-3 kilo, det är helt sjukt vad kroppen blir av med vätska och magsäcken krymper fort.

Jag vet inte vad det är, jag har kräkts några nätter (kanske nån gång i månaden) av att jag mår så illa. Jag är inte med barn för jag får min mens, det kanske är p-pillrerna det är fel på eller så kanske jag är alergisk mot nånting.

Nog om det, nu sitter jag hemma hos mamma, Chrille gick till jobbet så jag ville inte sitta där ensam hela dagen och glo på tv. Jag och mamma tog en prommis med vovvarna och ikväll kommer mormor, morfar, syster Natalie och hennes kille Daniel på middag. Så för en gångs skull ska jag äta en god middag hemma, mamma skulle göra en sockerkaka med banan i till efterrätt också, mums !

Jag tittade på nätet både igår och idag och hittade en utklädnad som jag vill ha på min fest, självklart skulle den vara tillfälligt slut bara för att jag just ville ha BARA den, men det stod ju bara tillfälligt...

Om ni vet någon sida dem har bra maskeradutklädnader på så skulle det vara snällt om ni gav mig sidan.
Nu tänkte jag slappa lite i soffan, blev riktigt seg efter promenaden eftersom jag bara sovit ungefär 5 timmar inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0